miercuri, septembrie 16, 2009

no comment

esti agatata de mine.
ca o scorpie - planta taratoare ce esti,
imi inabusi respiratia si calmul,
imi sugi sangele asemeni parazitilor intestinali;
mi-e sila de tine
imi vine sa vomit ca atunci cand amestec bauturile,
sa dau afara din mine totul
sa elimin complet orice urma din tine,
sa te neg o data,
sa te neg de doua ori,
sa te neg de trei ori:
in numele Tatalui, al Fiului si al Sfantului Spirit...

iertarea nu e o optiune pentru paraziti...
ei doar mor...

2 comentarii:

rall spunea...

Iertarea nu e optiune pentru nimeni la urma urmei....:]

M. spunea...

iertarea nu e optiune. ai dreptate. sa fie oare o obligatie??? sau poate bunatate.
poate un viciu.
sau pentru unii, cateodata, poate, deliciu.

versurile urmatoare imi par ca inmagazineaza o forta ascunsa:
"sa te neg o data,
sa te neg de doua ori,
sa te neg de trei ori:
in numele Tatalui, al Fiului si al Sfantului Spirit..."