joi, august 27, 2009

poem prost

Vagabondez pe strazi lipsite de culoare
prin orasul murdar de atata nepasare,
imi fumez plamanii si imi beau ficatul,
sunt constient ca nu mai suntem dependenti unul de altul;
imi venea sa strig "te iubesc" in toate limbile pamantului
sa iti strig ca-n toata lumea alta ca tine nu-i...
dar ce rost mai au toate cand tu ma privesti rece
mi-a ramas iubirea de-o seara, dar si aia trece,
mi-amintesc cuvinte ce parca nu le cunosc
cum mi-ai zis atunci "gelu, nu are rost,
suntem doi straini, si nu te iubesc!"
poti sa pleci... se inchide o treapta
din viata mea absurda, nedreapta...
e prea tarziu pentru regretele tale
ma scutur de tine si de-ale tale petale...
mi-e dor... sunt singur si trist
as vrea cateodata sa nici nu exist,
cand ma gandesc la noi, cand eram fericiti:
"fericirea-i atunci cand bem o sticla de vin,
cand ma uit in ochii tai limpezi ca cerul senin,
cand imi spui simplu: 'hega, te iubesc',
atunci sunt fericita si simt ca traiesc..."

o sa invat sa iubesc in tacere
macar sunt departe de accea durere
pe care mi-ai lasat-o cand "noi" n-am mai existat...
fericirea-i departe, mi-ai furat-o si ai plecat...
e greu dar nu-i imposibil, sa stii,
am invatat ca si fara tine se poate trai...

Un comentariu:

Gravedom spunea...

ma nush ce sa zic ... fain ce ai scris :P altceva nush ce sati scriu da iti las unica mea poezie

Doua flori

etern...
eram ca doua flori nemuritoare,
doream singuri sa fim sub soare,
traiam eternul luminat de-a lui culoare,
am fost un vis nascut din mare.

trecuta...
in ochii tai visul e ucis de marea-ntunecata
un apus a fost sortit iar noptea culoarea-si arata
in umbre reci pe loc de veci, imi amintesc de altadata
doua flori iti daruiesc, de mine n-ai sa fii uitata